YTM on ottamassa askeleen kohti entistä parempaa asiakaspalvelua ja tehokkaampia toimitusprosesseja. Maanantaina 5.5.2025 otamme käyttöön uudet ERP- ja CRM-järjestelmät, jotka mahdollistavat entistä sujuvamman tilausten käsittelyn, toimitusten hallinnan ja asiakaspalvelun. Muutoksen tavoitteena on varmistaa, että pystymme tulevaisuudessakin palvelemaan asiakkaitamme odottamallanne tasolla.
Valmistaudu käyttöönottoon ennakkotilauksin tai -toimituksin
Järjestelmien käyttöönoton vuoksi suosittelemme asiakkaitamme varautumaan mahdollisiin tilapäisiin toimitusviiveisiin huhti-toukokuun vaihteessa. Jos tiedätte tarvitsevanne tuotteitamme lähellä käyttöönottoa, suosittelemme tekemään tilaukset hyvissä ajoin ja varmistamaan, että tarvittavat tuotteet ovat saatavilla ja toimitettuna jo ennen muutospäiviä.
Huomatkaa, että järjestelmäuudistus vaikuttaa toimintaamme laajasti niin huhtikuun lopussa kuin toukokuun alussakin. Olettehan yhteyshenkilöönne tai asiakaspalveluumme yhteydessä, jos teillä on tarvetta tehdä ennakkotilauksia tai aikaistaa toimituksianne.
Toimipisteemme ovat suljettuna 1.5.-4.5.2025
Jotta voimme varmistaa sujuvan käyttöönoton, toimipisteemme on suljettuna torstaista 1.5. sunnuntaihin 4.5.2025, jolloin emme käsittele tilauksia tai toimituksia.
Verkkokauppa suljettuna 30.4.–4.5.2025
Ytmshop.fi-verkkokauppa on tilapäisesti poissa käytöstä järjestelmäpäivitysten vuoksi ke 30.4. klo 13:00 – su 4.5.2025. Verkkokauppa on normaalisti käytössänne jälleen maanantaina 5.5.2025.
Asiakasnumerot muuttuvat
Järjestelmäuudistuksen yhteydessä asiakasnumeromme muuttuvat. Muutos tapahtuu automaattisesti eikä se edellytä teiltä mitään toimenpiteitä. Kaikki muutokset päivitetään järjestelmiimme ja asiakaspalvelumme tai yhteyshenkilönne auttaa tarvittaessa lisätietojen kanssa. Huomaatte uuden asiakasnumeronne järjestelmäpäivityksen jälkeisiltä dokumenteilta ja pystymme linkittämään vanhalla asiakasnumerolla merkityt dokumentit uusiin numeroihin.
Käyttöönotto maanantaina 5.5.2025
Palvelemme asiakkaitamme 5.5. alkaen uudessa järjestelmäkokonaisuudessa. Vaikka järjestelmämuutoksesta aiheutuukin tilapäistä haittaa toiminnallemme, kyseessä on huolella ja pitkään valmisteltu muutos, jonka tavoitteena on kehittää toimintaamme ja varmistaa palvelumme laatu jatkossakin. Vaikka pieniä viiveitä voi käyttöönoton aikana ja sen läheisyydessä esiintyä, tavoitteenamme on palvella asiakkaitamme parhaamme mukaan myös järjestelmäpäivityksen yhteydessä. Kiitos yhteistyöstä ja kärsivällisyydestänne.
Mikäli teillä on kysyttävää aiheesta, yhteishenkilönne tai asiakaspalvelumme auttaa mielellään.
Yhteistyöterveisin,
Elina Antila
Toimitusjohtaja