
Räätälöity voitelujärjestelmien ylläpitosopimus mahdollistaa keskittymisen omaan ydinliiketoimintaasi. Se on kustannustehokas tapa varmistaa laitteiden optimaalinen toiminta ja kehittää sitä yhdessä asiantuntijoiden kanssa.
YTM tarjoaa asiakkaalleen ”avaimet käteen” -palvelukokonaisuuden, joka laaditaan aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Esimerkkejä tyypillisen ylläpitosopimuksen elementeistä:
- Kunnonvalvonta, datan keräys ja analysointi
- Tarkastukset ja huollot
- Tekninen tuki
- Asiakkaan henkilöstön osaamisen kehittäminen
- Voitelukierrosten suunnittelu ja aikataulutus – oikea määrä oikeaan aikaan
- Mahdollisten uusien kohteiden kartoitus ja suunnittelu
Tutustumme keskustelun ja kartoituksen kautta asiakkaan prosessiin ja sen mahdollisiin ongelmiin, minkä pohjalta tarjoamme sopivaa kokonaisuutta. Tavoitteenamme on asiakkaan prosessien jatkuva kehittäminen, minkä onnistumista seurataan yhdessä valituilla mittareilla. Tiedonkeruu kohteissa mahdollistaa päätöksenteon ajankohtaisen datan pohjalta.
Miksi solmia ylläpitosopimus?
Ylläpitosopimuksen myötä voitelujärjestelmienne kunnosta huolehtii yritys, jolla on siitä yli 50 vuoden kokemus. Saatte käyttöönne alan ammattilaiset, joilla on syvällistä osaamista niin kunnossapidon prosesseista, voitelutekniikoista kuin uusimmista teknologioistakin. Voitte siis luottaa siihen, että laitteiden voitelu ja kunnossapito hoidetaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Ylläpitosopimuksen etuja:
- Mahdollisuus keskittyä ydinliiketoimintaan
- Kokonaisvaltainen turvallisuuden parantaminen
- Koneiden ja laitteiden elinkaaren maksimointi
- Riskien ja seisokkien vähentäminen, toiminnan turvaaminen sekä ennakoitavuus
- Dataan perustuva seuranta ja päätöksenteko
- Jatkuva prosessien ja osaamisen kehittäminen asiantuntijoiden avulla
- Voitelumäärien optimointi – yli- ja alivoitelun ehkäisy
- Kustannussäästöt

Haluatko keskustella lisää palveluistamme?
Kerro yhteystietosi ja asiantuntijamme ottaa yhteyttä.
Kai Kallio vetämään YTM:n palveluliiketoimintaa: “Asiakaslähtöisten palveluiden keskiössä on asiakkaiden ongelmien ratkaiseminen ja arvontuotto”
Metsä Fibre Oy Kyrön saha optimoi tuottavuutta Easy-Laser E980 laserlinjauslaitteen käyttöönotolla
Palvelut
Tuotekoulutuksella EyeCGas-hiilivetykamerasta enemmän hyötyä